TELLIMINE JA TAGASTUS

Käesoleva lehe omanik on OÜ Cellarius, kes on Kalle Klandorfi raamatute kirjastaja ja vahendaja.

 

  1. Kui oled sobiva(d) toote(d) välja valinud ja ostukorvi lisanud, mine „Minu ostukorv“ lehele (kotikese ikoon veebilehe päises), kus näed ülevaadet Sinu poolt valitud kaubast ja tellimuse maksumust.

  2. „Minu ostukorv“ lehel saad soovi korral oma tellimust muuta, tooteid lisada või kustutada, koguseid muuta jms. ja näed ka tellimuse kogumaksumust koos paki kohaletoimetamisega Sinu poolt valitud Smartposti automaati. Kohaletoimetamise kulu on 2,59 eurot, mis lisandub raamatu maksumusele. Automaadi asumise piirkonna või täpse asukoha saad nimetada tellimuse vormistamise järgmises sammus.

  3. Juhul kui siiski soovid, et me postitaks tellimuse kusagile mujale kui Smartposti automaati või tuleb tellimus hoopis Eestist väljapoolt, siis palun võta meiega ühendust kodulehe vormi kaudu või kirjuta aadressile merle.klandorf@gmail.com.

  4. Kui oled otsustanud tellimuse teha, siis vajuta nuppu „Vormista tellimus“. Süsteem viib Su inglisekeelsele tellimuse vormistamise lehele, kus palun täida oma andmed (andmete töötlemise tingimusi vaata „Privaatsustingimused“ rubriigist). Samal lehel palun sisesta Smartposti automaadi info, kuhu soovid, et me kauba saadaks.

  5. Pärast vajalike sammude läbimist vajuta nuppu „Place order“ ja me saame su tellimuse kätte. Tellimuse vormistamisel kinnitad, et oled nõus sätestatud tingimustega ning kohustud neid täitma.

  6. Sinu sisestatud e-mailile saabub peagi tellimuse kinnitus ja juhised tellimuse eest tasumiseks. Sinu kui tellija ja OÜ Cellariuse kui müüja vaheline leping loetakse sõlmituks pärast seda kui oled tellimuse kinnitanud ja OÜ Cellarius on edastanud Sulle Tellimuse kinnituse.

  7. Tellimuse eest tasumiseks tee pangaülekanne kirjastaja OÜ Cellarius pangakontole SEB pangas: EE481010022042317004. Märkustesse lisa tellimuse number, mille leiad teavituse e-mailist või „Aitäh tellimuse eest!“ lehelt.

  8. Kui ülekanne on laekunud, paneme Sinu tellimuse posti, sellest hetkest jõustub ka tellimus, ja loodame, et see peagi (tavapäraselt 1-3 tööpäeva jooksul) ka Sinuni jõuab (OÜ Cellarius ei saa vastutada kullerteenuse osutajast tingitud viivituste või ebamugavuste eest).

  9. Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse Sinu mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile saad paki kätte. Saadetisi hoiustatakse tasuta Smartposti pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest mobiilile ja/või e-posti aadressile. Väljastamata pakkide kohta saadetakse Sulle täiendavalt 2 meeldetuletussõnumit. Kui Sa pole 7 kalendripäeva jooksul pakil järel käinud, kuulub tellimus tühistamisele. Sellisel juhul hoiab OÜ Cellarius tellimuse summast kinni 3 eurot käsitlustasu ning tellimuse eest tasutud summa jääk tagastatakse Sinu arveldusarvele.

  10. Juhul kui kaup Sulle ei sobi või tellised selle ekslikult ja soovid kauba mingil põhjusel tagastada, on Sul see õigus alates tellimuse tegemisest kuni ostu kättesaamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul. Selleks kirjuta taganemisavaldus, mis sisaldab tellimuse numbrit, juhul kui tellimus koosneb mitmest tootest, siis toote nimetus, mille soovid tagastada, tellimuse esitamise ja kättesaamise kuupäevad, ja saada see e-posti aadressile merle.klandorf@gmail.com ning lepime kokku, kuidas oleks Sulle kõige mugavam kaup tagastada. Kauba tagastuskulud jäävad Sinu kanda.

  11. Tagastame taganemisavalduse kättesaamisel Sulle viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva möödumisel, kõik lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas kauba kättetoimetamise kulud Meil on võimalus maksega viivitada kuni oled meile tagastanud lepingu esemeks olnud kauba või esitanud tõendi, et oled mittesoovitud kauba tagasi saatnud. Juhul kui tagastad tellitud tooted osaliselt, tagastame Sulle kohaletoimetamiskulud proportsionaalselt tellitud toodete arvuga. Tagastamisele kuuluva summa kanname tagasi Sinu samale arveldusarvele, millelt ostu sooritasid.

  12. OÜ Cellarius ei taga, et raamatu kirjastaja poolt koostatud raamatu sisu kirjeldus vastab tellija arvamusele raamatu sisu kohta.

  13. Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on tellijal õigus pöörduda: Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Pronksi 12, Tallinn 10117, e-post: info@tarbijakaitseamet.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Avalduse saab esitada aadressil: https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon/esita-avaldus-komisjonile, või Tarbijavaidluste internetipõhise vaidluste lahendamise ODR-platvormi vahendusel http://ec.europa.eu/consumers/odr/. ODR-platvorm on mõeldud eelkõige, kuid mitte ainult, piiriüleste vaidluste lahendamiseks, mis võimaldab tarbijal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiva vaidluste kohtuvälise lahendamise üksuse teises liikmesriigis. Või kohtusse.

 

Infoks: tellimuse vormistamise lehel ei saa OÜ Cellarius kahjuks antud teenusepakkuja (Wix.com) loodud e-poe platvormi ettenähtud kohustuslikke väljasid eemaldada või muuta. Seepärast ei ole võimalik lisada ka näiteks Smartposti automaatide valikut rippmenüüna vaid see tuleb tellijal käsitsi sisestada. Vabandame ebamugavuse pärast ja loodame, et peagi on ka sellel platvormil mugavam viis tellimuse kohaletoimetamiseks.

 

Kui sa ei leidnud vastust oma küsimusele, siis palun küsi kodulehe vormi kaudu või saada kiri aadressile merle.klandorf@gmail.com.